Všeobecné obchodní podmínky

účinné od 14. října 2025

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují právní vztahy mezi společností Rokkr Agency s.r.o., IČ: 220 70 311, se sídlem Masarykovo nám. 6/5, 733 01 Karviná, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě (dále jen „Poskytovatel“), a klientem (dále jen „Objednatel“), který si objednává služby Poskytovatele.

  2. VOP jsou nedílnou součástí každé smlouvy, rámcové dohody nebo objednávky uzavřené mezi Poskytovatelem a Objednatelem, a to bez ohledu na formu jejich uzavření (písemně, elektronicky, prostřednictvím e-mailu nebo jiným dohodnutým způsobem).

  3. Odchylná ujednání ve smlouvě nebo objednávce mají přednost před těmito VOP.

II. Definice pojmů

  • Poskytovatel – společnost Rokkr Agency s.r.o.

  • Objednatel – fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá smlouvu s Poskytovatelem.

  • Služba – jakákoliv činnost poskytovaná Poskytovatelem, zejména marketingové a komunikační služby, správa a realizace reklamních kampaní, branding, tvorba obsahu, webových stránek a dalších digitálních projektů.

  • Reklamní prostor – digitální nebo fyzické médium, kde jsou zobrazovány reklamní sdělení Objednatele.

  • Reklamní kampaň – soubor aktivit a sdělení určených k propagaci značky, produktu nebo služby Objednatele, realizovaný Poskytovatelem.

  • Objednávkový list / Dílčí smlouva – dokument určující rozsah, cenu a podmínky plnění konkrétní zakázky.

  • Cenová nabídka – nezávazný návrh na uzavření smlouvy vypracovaný Poskytovatelem.

  • Smluvní strany – Poskytovatel a Objednatel společně.

III. Uzavření smlouvy

  • Smlouva mezi Poskytovatelem a Objednatelem se uzavírá podpisem objednávkového listu, rámcové smlouvy nebo potvrzením objednávky e-mailem.

  • Smlouva může být uzavřena i elektronicky – zejména potvrzením nabídky, akceptací cenové kalkulace nebo uhrazením zálohy na základě vystavené faktury.

  • Objednatel bere na vědomí, že návrh cenové nabídky není závazný a může být upraven po konzultaci obou stran.

  • Jakékoli ústní dohody nabývají platnosti až po písemném potvrzení Poskytovatelem.

IV. Práva a povinnosti smluvních stran

  • Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby s odbornou péčí, v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito VOP a platnými právními předpisy České republiky.

  • Objednatel je povinen poskytnout Poskytovateli veškeré podklady a informace nezbytné pro řádné plnění smlouvy, a to včas a ve formě, kterou Poskytovatel určí.

  • Objednatel odpovídá za věcnou správnost, pravdivost a oprávnění k užití všech podkladů (texty, loga, grafika, fotografie, video apod.), které Poskytovateli poskytne.

  • Poskytovatel nenese odpovědnost za porušení práv třetích osob, pokud k němu dojde v důsledku použití materiálů poskytnutých Objednatelem.

  • Objednatel se zavazuje, že bez souhlasu Poskytovatele nebude zasahovat do probíhajících reklamních kampaní, pokud není výslovně dohodnuto jinak.

V. Cena a platební podmínky

  • Cena služeb je stanovena dohodou Smluvních stran v objednávce nebo ve smlouvě.

  • Poskytovatel je oprávněn požadovat zálohovou platbu, a to až do výše 100 % sjednané ceny.

  • Faktury jsou splatné do 14 dnů od data vystavení, není-li sjednáno jinak.

  • Při prodlení s platbou má Poskytovatel právo pozastavit poskytování služeb do doby uhrazení dlužné částky.

  • V případě prodlení Objednatele s úhradou je Poskytovatel oprávněn účtovat úrok z prodlení ve výši stanovené právními předpisy.

  • Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH, pokud není výslovně uvedeno jinak.

VI. Duševní vlastnictví

  • Veškeré autorské práce, návrhy, grafické podklady, texty, fotografie, kód, databáze, koncepty, strategie a další výstupy vytvořené Poskytovatelem (dále jen „Výstupy“) jsou chráněny autorským právem.

  • Autorská práva k Výstupům náleží Poskytovateli, není-li ve smlouvě stanoveno jinak.

  • Objednatel získává právo k užívání Výstupů pouze v rozsahu, účelu a teritoriu sjednaném ve smlouvě. Toto právo je nevýhradní a nepřevoditelné.

  • Jakékoliv další užití Výstupů (zejména úprava, kopírování, šíření nebo opětovné využití) bez písemného souhlasu Poskytovatele je zakázáno.

  • V případě, že je Objednateli udělena licence, je časově omezená na dobu trvání smlouvy, pokud není sjednáno jinak.

  • Poskytovatel je oprávněn uvádět vytvořené Výstupy jako součást svého portfolia či prezentace, pokud Objednatel písemně nesdělí nesouhlas.

VII. Odpovědnost a reklamační podmínky

  • Poskytovatel odpovídá pouze za škodu vzniklou prokazatelným porušením smluvních povinností.

  • Poskytovatel nenese odpovědnost za:

    • ztrátu zisku či ušlý zisk,

    • výpadky reklamních platforem třetích stran (Meta, Google apod.),

    • chyby způsobené neúplnými nebo nesprávnými podklady od Objednatele.

  • Reklamaci musí Objednatel uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 pracovních dnů od doručení výsledku plnění.

  • Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit v přiměřené lhůtě, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění.

VIII. Doba trvání smlouvy a ukončení spolupráce

  • Smlouva se uzavírá na dobu určitou uvedenou v objednávce nebo smlouvě, případně na dobu neurčitou.

  • Smlouvu lze ukončit:

    • dohodou Smluvních stran,

    • výpovědí s výpovědní lhůtou 30 dnů,

    • odstoupením od smlouvy v případě podstatného porušení povinností druhé strany.

  • V případě předčasného ukončení smlouvy z důvodů na straně Objednatele má Poskytovatel nárok na úhradu již vzniklých nákladů a poměrné části sjednané odměny.

  • Ukončením smlouvy nezanikají práva a povinnosti, které svou povahou trvají i po jejím ukončení (zejména ujednání o důvěrnosti, duševním vlastnictví a úhradě závazků).

IX. Ochrana osobních údajů

  • Poskytovatel zpracovává osobní údaje Objednatele v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů.

  • Osobní údaje jsou zpracovávány pouze pro účely plnění smlouvy, vystavování účetních dokladů a vedení obchodní komunikace.

  • Objednatel má právo požadovat přístup ke svým údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování nebo vznést námitku proti zpracování.

  • Kontaktní e-mail pro uplatnění práv: info@rokkr.cz.

X. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 14. října 2025.

Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP jednostranně měnit. Nové znění bude vždy zveřejněno na webu www.rokkr.cz a nabývá účinnosti dnem zveřejnění.

Právní vztahy se řídí právním řádem České republiky.

Případné spory budou řešeny přednostně smírnou cestou, a pokud nedojde k dohodě, pak u věcně a místně příslušného soudu České republiky.

Pokud některé ustanovení těchto VOP bude shledáno neplatným, zůstávají ostatní ustanovení v platnosti.

Konzultace ZDARMA

Zajímá Vás, jak může marketing posunout Vaše podnikání na další úroveň? 

Objednejte si krátkou, nezávaznou konzultaci s našimi specialisty. Společně probereme Vaše cíle, možnosti a vhodné strategie, aniž byste museli cokoliv platit.